Viva La Alegria

yavaş yürü, hayallerimin üzerine basıyorsun.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul

'Kırlarda ağaç tepelerini okşayan gizli bir meltem gibi esmeli, ancak bir kelebek gibi güçlü olmalı ve bir veronika çiçeği gibi zarif kalmalı...'

Salı

tædium vitæ..







Yenmiş tırnaklarla devam eden bir hayatın avlusundayım. Ayaz vuruyor saçlarıma, yağmur yağıyor. Sırılsıklam yalnızım diye fısıldıyorum. Sırılsıklam. Yalnızım.


Bir adam atıyor adımlarını bir kaldırım ötede. O an içimden bir şeyler kopuyor. Bedenim sevgiyle alev alev yanıyor ayaza meydan okurcasına. Avazım çıktığı kadar bağırıyorum. Sev beni!


Biliyorum, akmış göz kalemim ve kazınmış ojelerim var yalnızca. Soğuktan çatlamış ellerim, yağmurdan ıslanmış saçlarım, çamura bulanmış botlarımdan ibaret aidiyetim.


Sana acıdan başka verebilecek bir şeyim de yok ki benim. Oturmasını, kalkmasını da bilmem hem ben. Her duymak istediğinde güzel sözler söyleyemem. Olmadığım gibi görünemem.


Sev beni mi demiştim? Ah, kimim ki ben.. Bunca yapay güzelliğin arasında kimsesiz kalmış bir beden.. Boşver, sen de onları sev herkes gibi. Sahte kucaklarda mutluluğu ara her yalnız gibi. Lakin olur da ısıtmak isterse canın bu çatlak elleri, o sokakta, seni gördüğüm yerde avuçlarımı açmış bekliyorum, dönmeni..

3 Yorum:

Blogger Antipatik Yazar dedi ki...

Harika bir yazı olmuş ;)

8 Nisan 2010 01:21  
Blogger Desdemona dedi ki...

Çok teşekkür ederiim! (:

8 Nisan 2010 20:46  
Blogger Desdemona dedi ki...

lala yorumlarıma nolmuş :o

8 Nisan 2010 20:57  

Yorum Gönder

Damlat mürekkebini kağıdıma sen de! Dinliyorum?

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa