Viva La Alegria

yavaş yürü, hayallerimin üzerine basıyorsun.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul

'Kırlarda ağaç tepelerini okşayan gizli bir meltem gibi esmeli, ancak bir kelebek gibi güçlü olmalı ve bir veronika çiçeği gibi zarif kalmalı...'

Perşembe

lost paradise

''Ellerin... Ellerin cennetimdi benim.''


Dokunurdun cennetimle susuz dudaklarıma, bense hayallere dalardım toz pembesi. Maviye çalan parlak gözlerinle okşardın ruhumu derinden. Yakardın canımı, bilmezdin.

Sonra öperdin binlerce yalana alet olmuş dudaklarınla beni. Aidiyetinin mutluluğuyla dolardı gözlerim. Ağlayamazdım, üzülürdün.

Telefon titrerdi acı acı yeniden. Benim kalbimde sızı, seninse yüzüne o tatlı gülümseme. Anlardım o vakit. İliklerime kadar acıya bürünürdü bedenim. Senin hissettiğinse katıksız sevinç. Giderdin arkana bakmadan.


Sen giderdin, ben ölürdüm. Ayaz vururdu yüzüme gizlice. Az önce aşk kokan sokakta şimdi keder uğultusu.




Onun kollarında hayat bulurdu ruhun, benim gecemi aydınlatansa senin hayalin. Olur da bir gün tetiği çekersem bu rus ruletinde, yine de vazgeçemeyeceğim hayalimdeki aidiyetinden.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Damlat mürekkebini kağıdıma sen de! Dinliyorum?

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa