Viva La Alegria

yavaş yürü, hayallerimin üzerine basıyorsun.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul

'Kırlarda ağaç tepelerini okşayan gizli bir meltem gibi esmeli, ancak bir kelebek gibi güçlü olmalı ve bir veronika çiçeği gibi zarif kalmalı...'

Cuma

teşekkür mektubu

Değerli okurlarım,

Bu blogumu sizin için ayırdım. Gerçekten gösterdiğiniz ilgiden dolayı müteşekkirim. Okuyan, yorum yapan yapmayan herkesi gördüğüm zaman mutlu oluyorum. Okunmayı seviyorum sanırım, evet. İç dünyamın kapılarını süslü sözcüklerle dışarı aktarmayı da.

7 izleyicimi gıdıdan olmak üzere Çanakkale'den, İstanbul'dan, Balıkesir'den, İzmir'den, Gaziantep'ten, Eskişehir'den, Muğla'dan, Antalya'dan, Bursa'dan, Adana'dan, Tekirdağ'dan, Ankara'dan girip satırlarıma değer verdiğini gösteren herkesi öpüyorum. Ve arkadaşlar lütfen yazılarımı beğenseniz de beğenmeseniz de yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sürekli beğenmedim kutucuğunu işaretleyen birkaç kinci arkadaşım dolayısıyla o seçeneği kaldırdım, evet. Gerçekten beğenmeyenlere lafım yok, neden beğenmediklerini açıklarlarsa kendimi o yönde geliştirebilirim seve seve. (: Eğer kişilik özelliklerimden veya kaşımdan gözümden dolayı beğenmedim diyen varsa da zorla okutmuyoruz. Bir daha girmemek üzere gidebilir, saygı duyarım.

Ayrıca bu kadar melankolik değilim gerçek hayatımda, sadece beyaz yazılar yazamıyorum.

Şimdilik bu kadar, yarından itibaren yeni yazılarla devam ediyoruz!

~yeni yetme yazar fleA.

Etiketler: , ,