Viva La Alegria

yavaş yürü, hayallerimin üzerine basıyorsun.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul

'Kırlarda ağaç tepelerini okşayan gizli bir meltem gibi esmeli, ancak bir kelebek gibi güçlü olmalı ve bir veronika çiçeği gibi zarif kalmalı...'

Perşembe

Gerçeklikten kopmak için gerçeği yaşamak gerekir. Tez, antitez, sentez bütünüyle hareket edildiğinde her şeyin bir zıttı vardır. Ve zıtlıktan yaratılan bir sonuç. Bu nedenle kafamda bu cümle binlerce soruya yol açıyor: Naître et mourir sond des expériences extraordinaires. Vivre est un plaisir fugitif."

Acaba hayat, doğum ve ölüm arasındaki antitezimiz mi? Birinden çıkıp birine ulaşmak için yaşadığımız bir geçici hezeyan mı?

Elbette, neden bu yola çıktığımızın milyonlarca cevabı var. Bu cevaplardan en mantığıma uyanı insan soyunun devamı. İroniktir ki bu nesli devam ettirmeyi hiçbir zaman istemedim, ancak var olan neslin haklarını korumak için çabalamaya çalıştım. Bu yola çıktıysak acaba hepimize biçilen bir görev mi vardı? Bu görevlerden biri buysa neden bunca zaman reddettim? İnsanlara görev yüklemekle yanlış mı yapıyoruz, yoksa türümüzün verdiği en iyi karar bu mu, bunu artık bilmiyorum. Hangi rolü oynamalıyım, hangi çıkıştan sapmalıyım, bunların hepsi un plaisir fugitif ise geleceğe karşı niçin bu kadar heyecanlıyım? Heyecanlı olup olmamak bana bu serüvende ne kazandırır ne kaybettirir?

Sanki bir monopoly oynuyoruz ancak herkes kaybedeceğini biliyor. Buna rağmen birçok insanın hala çıldırmıyor olmasını anlamak güç. 




1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Ünlü bir blog yazarına yorum yazmak kötü hissettiriyor. Ancak seni biraz tanıyorsam yazdıklarından; filmden anlamaya çalışmazsın yaşamı. Görev filan da yok. Sen mutlu yaşayan insansın, mutluluk neyi gerektirirse yap gitsin. Eleştiri tarzına dokunmak benim haddime düşmez.

Yaşam nedir dersek, aslında sen bu kalıbı iyi bilirsin; yaşam sevgiydi, yaşam emekti. O yüzden çok da şey yapma derim. Yaşam senin için güzel; önünde birçok olanak var ve hep olacak.

İyi yaşa!

5 Kasım 2018 02:28  

Yorum Gönder

Damlat mürekkebini kağıdıma sen de! Dinliyorum?

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa